ຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການເປັນຈິດຕະວິທະຍາສາຂາໄໝ່
ເຊີ່ງພັດທະນາມາຈາກຈິດຕະວິທະຍາເດັກ ແລະ ຈິດຕະວິທະຍາໄວລຸ້ນ.
ຄວາມກ້າວໜ້າທາງການແພດ ເຮັດໃຫ້ຄົສ່ວນຫຼາຍໃນໂລກ
ມີອາຍຸຍືຍຍາວໄປຈົນເຖິງໄວກາງຄົນ ແລະ ໄວສູງອາຍຸ ອີກທັ້ງຄວາມກ້າວໜ້າທາງການແພດ
ແລະ ເຄື່ອງມືທາງວິທະຍາສາດ
ເຮັດໃຫ້ວິທະຍາການກ່ຽວກັບການພັດທະນາການຂອງເດັກໃນໄວກ່ອນເກີດ
ໄດ້ຮັບການສຶກສາຄົ້ນຄວ້າຢ່າງຖີ່ຖ້ວນ. ດັ່ງນັ້ນ
ການສຶກສາຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ ເຊີ່ງແຕ່ເດີມເນັ້ນແຕ່ພຽງໄວເດັກ ແລະ
ໄວລຸ້ນໄດ້ຂະຫຍາຍຂອບເຂດ ຕັ້ງແຕ່ໄວກ່ອນເກີດ ຈົນໄປເຖິງວາລະສຸດທ້າຍຂອງຊີວິດ,
ສະນັ້ນ ຈື່ງເກີດມີວິທະຍາສາດສາຂາໄໝ່ເອີ້ນວ່າ ຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ
ໂດຍທົ່ວໄປແລ້ວ
ວິຊານີ້ໄດ້ສຶກສາລັກສະນະການປ່ຽນແປງຂອງມະນຸດທາງດ້ານຮ່າງກາຍ, ສັງຄົມ, ອາລົມ,
ສະຕິປັນຍາໃນໄວຕ່າງໆ
ນັ້ບຕັ້ງແຕ່ຈຸດເລີ່ມຕົ້ນຂອງຊີວິດຈົນໄປເຖິງຈຸດສີ້ນສຸດຂອງຊີວິດ,
ຄວບຄຸມເຖິງພືດຕິກຳທີ່ສາມາດເຫັນໄດ້ ແລະ ບໍ່ສາມາດເຫັນໄດ້ .
ປັດຊະຍາພື້ນຖານຂອງສາຂາວິຊານີ້ແມ່ນ ມະນຸດທຸກໆໄວມີຄວາມສຳຄັນ, ມີຄຸນຄ່າ ແລະ
ມີສັກກະຍະພາບໃນການພັດທະນາຕົນໃຫ້ສາມາດດຳເນີນຊີວິດຢ່າງມີຄຸນຄ່າເໝາະສົມຕາມໄວ
ແລະ ຖ້າຫາກຂາດມະນຸດເຂົ້າໃຈວິຖີທຳມະຊາດໃຫ້ພັດທະນາໄປຢ່າງສ້າງສັນ ແລະ
ມີຄຸນນະພາບ
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น