วันศุกร์ที่ 22 มิถุนายน พ.ศ. 2561

ປະຫວັດຄວາມເປັນມາຂອງວິຊາຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ

​ຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການເປັນຈິດຕະວິທະຍາສາຂາໄໝ່ ເຊີ່ງພັດທະນາມາຈາກຈິດຕະວິທະຍາເດັກ ແລະ ຈິດຕະວິທະຍາໄວລຸ້ນ. ຄວາມກ້າວໜ້າທາງການແພດ ເຮັດໃຫ້ຄົສ່ວນຫຼາຍໃນໂລກ ມີອາຍຸຍືຍຍາວໄປຈົນເຖິງໄວກາງຄົນ ແລະ ໄວສູງອາຍຸ ອີກທັ້ງຄວາມກ້າວໜ້າທາງການແພດ ແລະ ເຄື່ອງມືທາງວິທະຍາສາດ ເຮັດໃຫ້ວິທະຍາການກ່ຽວກັບການພັດທະນາການຂອງເດັກໃນໄວກ່ອນເກີດ ໄດ້ຮັບການສຶກສາຄົ້ນຄວ້າຢ່າງຖີ່ຖ້ວນ. ດັ່ງນັ້ນ ການສຶກສາຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ ເຊີ່ງແຕ່ເດີມເນັ້ນແຕ່ພຽງໄວເດັກ ແລະ ໄວລຸ້ນໄດ້ຂະຫຍາຍຂອບເຂດ ຕັ້ງແຕ່ໄວກ່ອນເກີດ ຈົນໄປເຖິງວາລະສຸດທ້າຍຂອງຊີວິດ, ສະນັ້ນ ຈື່ງເກີດມີວິທະຍາສາດສາຂາໄໝ່ເອີ້ນວ່າ ຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ

ໂດຍທົ່ວໄປແລ້ວ ວິຊານີ້ໄດ້ສຶກສາລັກສະນະການປ່ຽນແປງຂອງມະນຸດທາງດ້ານຮ່າງກາຍ, ສັງຄົມ, ອາລົມ, ສະຕິປັນຍາໃນໄວຕ່າງໆ ນັ້ບຕັ້ງແຕ່ຈຸດເລີ່ມຕົ້ນຂອງຊີວິດຈົນໄປເຖິງຈຸດສີ້ນສຸດຂອງຊີວິດ, ຄວບຄຸມເຖິງພືດຕິກຳທີ່ສາມາດເຫັນໄດ້ ແລະ ບໍ່ສາມາດເຫັນໄດ້ . ປັດຊະຍາພື້ນຖານຂອງສາຂາວິຊານີ້ແມ່ນ ມະນຸດທຸກໆໄວມີຄວາມສຳຄັນ, ມີຄຸນຄ່າ ແລະ ມີສັກກະຍະພາບໃນການພັດທະນາຕົນໃຫ້ສາມາດດຳເນີນຊີວິດຢ່າງມີຄຸນຄ່າເໝາະສົມຕາມໄວ ແລະ ຖ້າຫາກຂາດມະນຸດເຂົ້າໃຈວິຖີທຳມະຊາດໃຫ້ພັດທະນາໄປຢ່າງສ້າງສັນ ແລະ ມີຄຸນນະພາບ

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น